  • 1. Data: 2007-07-06 11:02:24
    Temat: Bez potwierdzenia zginiesz :)
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Właśnie się kolejny raz przekonałem jak wazne są powteirdzenia
    złożenia papierów do US - nie mieli adresu wykonywania
    DG który zgłosiłem jakiś czas temu, zamiast tego mieli mój
    adres z innego miasta, który to adres jest już dawno nieaktualny
    i był zgłaszany w poprzednim US, a w obecnym nie był.
    I tylko świstek z pieczątką trzymany w domu może przed takim burdelem
    ochronić.
    Z ZUS to samo, jak nie gorzej, raz zaponiałem wzxiąć potwierdzenia ZFA
    i się okazało że zaginęło