  • 1. Data: 2007-07-06 06:36:35
    Temat: Obowiazek wykoniaia dodatkowego badania samochodu ciezarowego
    Od: "quroek" <q...@i...po>

    Prosze o inforamcje kiedy mam zakupionego BUSa. Samochod jest
    ciezarowo/uniwersalny w dowodzie. Czy oprocz zwyklego badania do US wymagane
    jest takze dodatkowe badanie??

    Q.

  • 2. Data: 2007-07-06 06:43:48
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Prosze o inforamcje kiedy mam zakupionego BUSa. Samochod jest

    Nie wiem skąd my sie mamy domyslec kiedy zakupiłes busa ...

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kp.oz.pl

  • 3. Data: 2007-07-06 07:36:35
    Od: Yarek <y...@f...pl>

    quroek pisze:
    > Prosze o inforamcje kiedy mam zakupionego BUSa.

    Podejrzewam, że w czwartek.

    --
    Yarek