  • 1. Data: 2003-03-31 17:41:00
    Temat: Bilans i rachunek zyskow
    Od: "Sebastian Tatol" <s...@s...pl>

    Witam,
    bardzo prosze o informacje czy do dzis tj. do 31 marca nalezy sporzadzic
    bilans i rachunek zyskow i strat w sp. z o.o. Jesli tak to gdzie sie wysyla
    te sprawozdania (do urzedu skarbowego i do statrystycznego czy tylko do
    statystycznego).

    Bardzo bardzo prosze o pomoc...jak wiecie dzis jest ten niefortunny dzien i
    zaraz sie konczy:)

    Pozdrawiam

    Sebel

  • 2. Data: 2003-03-31 18:12:19
    Temat: Re: Bilans i rachunek zyskow
    Od: "Magdalena" <m...@o...pl>

    "Sebastian Tatol" <s...@s...pl> wrote in message
> [...]
    > statystycznego).
    >
    > Bardzo bardzo prosze o pomoc...jak wiecie dzis jest ten niefortunny dzien

    do US wysyła się do 31-03 tylko CIT 8 (zeznanie wstępne). Do konca czerwca
    musi się zebrać walne i zatwierdzić sprawozdania finansowe, i dopiero wtedy
    w terminie bodajże 7 dni trzeba wysłać zatweirdzone sprawozdania wraz z CIT
    8 ostatecznym (jeśli nic sie nie zmieniło, to można nie wysyłać)

    Magda

  • 3. Data: 2003-03-31 18:59:47
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Magdalena napisał:

> [...]
    > w terminie bodajże 7 dni trzeba wysłać zatweirdzone sprawozdania wraz z CIT
    > 8 ostatecznym (jeśli nic sie nie zmieniło, to można nie wysyłać)

    Nie wiem skąd Ci sie wział ten czerwiec?
    Sprawozdanie finansowe należy złozyć wraz z zeznaniem ostatecznym CIT-8
    do końca dziewiatego miesiąca licząc od zakończenia roku podatkowego i
    jednoczesnie nie później niż 10 dni od zatwierdzenia sprawozdania przez
    walne zgromadzenie.

    Przynajmniej takie terminy obowiązuja dla sprawozdania za rok 2002.

    Nie mam pod ręka nowej ustawy w tej chwili, ale cos mi świat że
    "obcięto" termin dla sprawozdań za lata nastepne - do 3 miesięcy.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 4. Data: 2003-03-31 19:31:52
    Od: "Magdalena" <m...@o...pl>

    "Maddy" <m...@e...com.pl> wrote in message

    CIT

    > Nie wiem skąd Ci sie wział ten czerwiec?

    z pamięci, czyli znikąd... Przepraszam za pomyłkę. Jednak
    najważniejsze - uspokoić, że nie musi dzisiaj nic wysyłać ;-))

    Magda

  • 5. Data: 2003-03-31 19:55:39
    Od: k...@p...onet.pl

    >        z pamięci, czyli znikąd...  Przepraszam za pomyłkę. Jednak
    > najważniejsze - uspokoić, że nie musi dzisiaj nic wysyłać ;-))
    >
    > Magda

    Ooooo to super:)))
    Jak dobrze....cit-8 juz gotowy:)
    Dzieki wielkie i pozdrawiam

    Sebastian Tatol

  • 6. Data: 2003-03-31 20:04:51
    Od: k...@p...onet.pl

    Ach, powiedzcie mi prosze jeszcze... Czy do Urzedu Statystycznego sie cos
    wysyla?

    Pozdrawiam i dziekuje,

    Sebastian Tatol

  • 7. Data: 2003-04-01 05:40:06
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik k...@p...onet.pl napisał:
    > Ach, powiedzcie mi prosze jeszcze... Czy do Urzedu Statystycznego sie cos
    > wysyla?

    Owszem, SP albo coś takiego (pozmieniali sygnatury, kiedys było F-02 i
    było fajnie :-) ) - taki statystyczny bilans, rachunek wyników i pare
    innych zestawień - ale tylko wtedy gdy Urząd Statystczny przysłał Ci
    wczesniej druki.
    Jeżeli nic nie dostałes to nic nie wysyłasz.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 8. Data: 2003-04-01 06:30:41
    Temat: Re: Re: Bilans i rachunek zyskow
    Od: s...@s...pl Slawomir Dabrowski)

    On Mon, 31 Mar 2003 20:59:47 +0200, Maddy <m...@e...com.pl> wrote:

    >Nie wiem skąd Ci sie wział ten czerwiec?

    Wziął się z kodeksu handlowego, gdzie spółki akcyjne miały 6 miesięcy
    na odbycie walnego zgromadzenia.

    --

    Sławomir Dąbrowski

  • 9. Data: 2003-04-01 12:52:09
    Od: "vladi" <x...@i...pl>

> [...]
    wysyla
    > te sprawozdania (do urzedu skarbowego i do statrystycznego czy tylko do

    terminy juz ci podali ale ja dodam ze jeszcze do sadu trzeba wyslac bilans

    vladi

  • 10. Data: 2003-04-01 14:23:16
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik s...@s...pl napisał:

    > Wziął się z kodeksu handlowego, gdzie spółki akcyjne miały 6 miesięcy
    > na odbycie walnego zgromadzenia.

    A sp. z o.o. to troche inna spółka niz SA :-)

    Ok, mnie sie nie mylą ale ja to mutant jestem ;-)

    Maddy dwugłowa

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl