  • 1. Data: 2007-03-04 16:53:47
    Temat: PIT 28 korekta
    Od: "F.T." <f...@p...onet.pl>

    Witam serdecznie
    Złożyłem PIT 28 ale w sekcji "L" zamiast ryczałtu po odliczeniu skłądki
    zdrowotnej
    nie odliczyłem tej składki i podałem ryczałt "wyższy"
    US wszczął postępowanie o wyliczenie odsetek itp. dzieki czemu dowiedziałem
    się o tym że źle wypełniłem PIT
    Jutro jadę złożyć korektę PIT 28 z odliczeniem składki zdrowotnej i mam
    pytanie
    Czy wystarczy złożenie korekty PIT 28 czy też jeszcze należy cos dołączyć do
    tego "czynny żal"
    czy coś podobnego?
    Z góry dziękuję za odpowiedzi.
    Grzes

  • 2. Data: 2007-03-04 16:54:59
    Temat: Re: PIT 28 korekta
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "F.T." <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Czy wystarczy złożenie korekty PIT 28 czy też jeszcze należy cos dołączyć
    > do tego "czynny żal"

    Czynny zal nie ma sensu, gdyz US pierwszy sie skapnal, nie Ty :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2007-03-04 17:40:52
    Od: "F.T." <f...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "F.T." <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Czynny zal nie ma sensu, gdyz US pierwszy sie skapnal, nie Ty :)

    A czy to cos powaznego?
    W sumie na swoja niekorzysc to złożyłem?

  • 4. Data: 2007-03-05 14:30:15
    Od: "Asen" <a...@g...com>

    On 4 Mar, 18:40, "F.T." <f...@p...onet.pl> wrote:
    > A czy to cos powaznego?
    > W sumie na swoja niekorzysc to złożyłem?

    Nie przejmuj się skończy się na skorygowaniu pitu, i konieczności ew.
    dopłat z odsetkami.