eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatki › Biuro podrozy a reklamacja
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 2

  • 1. Data: 2003-10-17 12:26:42
    Temat: Biuro podrozy a reklamacja
    Od: "MarBad" <m...@o...pl>

    Witajcie,

    Biuro podrozy ma w swoim regulaminie napisane, ze:
    - klient ma prawo na zlozenie reklamacji w ciagu 14 dni od zakonczenia
    imprezy
    - biuro ma 30-60 dni na odpowiedz na reklamacje.
    Pytanko:
    Czy taki czas reakcji firmy jest zgodny z prawem?
    Czy istnieje jakis przepis ktory mowi o czasie na taka reakcje?
    Jesli nie to czy w takim razie firma moze teoretycznie zawrzeć w swoim
    regulaminie wzmianke, ze rozpatruje reklamacje w ciagu 10 lat od daty jej
    zlozenia?

    Z gory dziekuje za pomoc.

    Laik prawny
    MarBad



  • 2. Data: 2003-10-17 18:37:10
    Temat: Re: Biuro podrozy a reklamacja
    Od: "Witek M." <w...@g...pl>

    Trochę NTG. A co na to powiedziała Izba Turystyki? http://www.pit.org.pl

    Witek


strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1