  • 1. Data: 2005-01-07 16:03:37
    Temat: Biuro rachunkowe Kraków
    Od: "Jacky" <j...@i...pl>

    Witajcie,

    Poszukuję biura rachunkowego do prowadzenia księgowości (PKPiR) dla małej
    firmy (gab. stomatologiczny).

    Może możecie kogoś polecić?

    Dziękuję i pozdrawiam,
    Jacky

  • 2. Data: 2005-01-07 20:41:02
    Temat: Re: Biuro rachunkowe Kraków
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > Może możecie kogoś polecić?

    i chciałem dodać, że jak już Ci ktoś biuro poleci ... to zapytaj ... czy
    wykonują dodatkowe procedury związane z ochroną środowiska ... bo przecież
    jako gabinet stomatologiczny powinieneś chyba uzyskać zgodę od właściwego
    starosty na produkcję odpadów niebezpiecznych ... oraz napisać program
    utylizacyjny, znależć koncesjonowanych odbiorców ..... ahaaaa i jeszcze
    dobrze byłoby .. jakby biuro miałe w swoim zakresie placówkę szkolącą w
    zakresie bhp .......
    oraz posiadało umiejętność opracowywania procedus sanitarnych dla gainetu
    stomatologicznego .... coś na wzór GHP ....

    ale konkretnego biura nie mogę polecić
    pozdrawiam
    fart

    ahaaaaaaa i żeby jeszcze podatki dobrze liczyło ........ najlepiej ... żeby
    tak liczyło ... żebyć nic nie zapłacił ......
    to moje zdanie w dyskusji na temat biur rachunkowych
    chociaż mogłem cuś pominąć

  • 3. Data: 2005-01-07 20:54:35
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    Venture Plus, Rynek Główny ( w pasazu Bielaka)
    tanie moze nie jest ale bardzo dobre

    i wcale tam nie pracuje..........tylko nie wiem czy oni sie zajmuja
    rachunkowoscia malych firm, musialbys zadzwonic

    pozdrawiam

    Ewa (Kraków)

  • 4. Data: 2005-01-09 03:35:19
    Od: "Nancy" <s...@p...pl>