  • 1. Data: 2007-05-02 12:28:35
    Temat: Błąd w nazwie na fakturze - od dawna....
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Znajoma odkryła, że Polkomtel wystawia jej od ponad roku faktury z błędem w
    nazwie jej firmy. Literówka tak idiotyczna, że wizualnie do zauważenia dopiero
    po przyjrzeniu się. Tylko 'część dodana' w nazwie, imię i nazwisko oraz
    reszta danych jest poprawna.

    Oczywiście noty korygujące itd, ale zastanawiam się, czy zauważenie tego
    błędu i skorygowanie go notami nie wpływa aby czasem na odliczenia KUP lub
    VAT przez te poprzednie okresy. Ja akurat zawsze błędy zauważam 'w zarodku',
    zanim zaksięguję, więc nigdy nie spotkałem się z taką sytuacją i nie wiem,
    jak to ugryźć...
    --
    Samotnik

  • 2. Data: 2007-05-02 19:39:09
    Temat: Re: Błąd w nazwie na fakturze - od dawna....
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 2 May 2007, Samotnik wrote:

    > Oczywiście noty korygujące itd, ale zastanawiam się, czy zauważenie tego
    > błędu i skorygowanie go notami nie wpływa aby czasem na odliczenia KUP lub
    > VAT przez te poprzednie okresy.

    Nie widzę podstaw :)

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2007-05-08 10:45:27
    Od: Marchefkowy <s...@g...com>

    On 2 Maj, 21:39, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote:

    > Nie widzę podstaw :)
    >
    > pzdr, Gotfryd

    Ja taki bląd miałem z kontrahentem ktorego podalem do sadu tylko,ze
    niezaplaconych faktur mialem z setke (na przestrzeni kilku lat) i do
    kazdej z 3 kopii faktury do sadu musialem dopiac note korygujaca (tez
    razy 3 kopie) wyszlo lacznie 3 opasle segregatory papierów i pare dni
    roboty zanim sie to wszystko przygotowalo :)