  • 1. Data: 2007-05-02 16:15:15
    Temat: Ponad 1% ? Nie będzie kłopotów ?
    Od: __Maciek <i80c586@cyberspace_NO_SPAM_.org>

    Witam, mam nastepujące pytanie:

    Czy przelewając na OPP 1% podatku można przelać więcej i później w
    razie kontroli okazać dowód wpłaty na wyższą sumę ?

    Chodzi o to że tej wpłaty wyszło mi ok. 12 zł, więc to śmieszne żeby
    robić przelew na taką sumę, chętnie wpłacę np. równe 50 zł, chciałbym
    tylko wiedzieć czy w razie jeżeli urząd skarbowy sprawdzi mi dowód
    wpłaty, nie będzie jakichś kłopotów wynikających z tego że suma nie
    zgadza się z tą wpisaną w PIT-cie. Więc jak ?

  • 2. Data: 2007-05-02 16:32:51
    Temat: Re: Ponad 1% ? Nie będzie kłopotów ?
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 02.05.2007 __Maciek <i80c586@cyberspace_NO_SPAM_.org> napisał/a:
> [...]
    > wpłaty, nie będzie jakichś kłopotów wynikających z tego że suma nie
    > zgadza się z tą wpisaną w PIT-cie. Więc jak ?

    O ile odliczyłeś w PIT co najwyżej sumę w wysokości 1% podatku należnego,
    to będzie OK.
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 3. Data: 2007-05-02 16:34:12
    Od: __Maciek <i80c586@cyberspace_NO_SPAM_.org>

    Wed, 2 May 2007 16:32:51 +0000 (UTC) jednostka biologiczna o nazwie
    Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> wyslala do portu 119
    jednego z serwerow news nastepujace dane:

    >O ile odliczyłeś w PIT co najwyżej sumę w wysokości 1% podatku należnego,
    >to będzie OK.

    Oczywiście, 12 zł to 1% mojego podatku. Pytałem tylko czy na konto OPP
    mozna przy okazji tego przelewu wpłacić więcej niż ta suma.

    Ok, przelewam więc te pięć dych :-)

  • 4. Data: 2007-05-02 17:05:41
    Od: "Janina WALLA" <w...@w...pl>

    > Oczywiście, 12 zł to 1% mojego podatku. Pytałem tylko czy na konto OPP
    > mozna przy okazji tego przelewu wpłacić więcej niż ta suma.

    Co więcej część pozostałom możesz odliczyć w pszłym rokukoku

    Walla

  • 5. Data: 2007-05-02 17:09:29
    Od: ajt <a...@u...com.pl>

    __Maciek napisał(a):
> [...]
    >
    > Oczywiście, 12 zł to 1% mojego podatku. Pytałem tylko czy na konto OPP
    > mozna przy okazji tego przelewu wpłacić więcej niż ta suma.

    Zaraz, ale odliczyć można chyba tylko przelew dokonany najpóźniej w dniu
    złożenia deklaracji, co chyba zrobiłeś w terminie?
    Andrzej
    www.album.radom.pl

  • 6. Data: 2007-05-02 17:13:36
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 02.05.2007 ajt <a...@u...com.pl> napisał/a:

    > Zaraz, ale odliczyć można chyba tylko przelew dokonany najpóźniej w dniu
    > złożenia deklaracji, co chyba zrobiłeś w terminie?

    No, tego niuansu nie zauważyłem, ale oczywiście masz rację :)
    --
    Samotnik

  • 7. Data: 2007-05-02 17:18:26
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Janina WALLA <w...@w...pl> w

    > Co więcej część pozostałom możesz odliczyć w pszłym rokukoku

    Jaka pozostałą? Całość, jeśli tylko wyjdzie mu tyle podatku w zeznaniu za
    2007.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 8. Data: 2007-05-02 17:20:46
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    __Maciek <i80c586@cyberspace_NO_SPAM_.org> w

    > Czy przelewając na OPP 1% podatku można przelać więcej i później w
    > razie kontroli okazać dowód wpłaty na wyższą sumę ?

    Można.

> [...]
    > wpłaty, nie będzie jakichś kłopotów wynikających z tego że suma nie
    > zgadza się z tą wpisaną w PIT-cie. Więc jak ?

    Skąd znasz wynik z PIT za 2007?

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 9. Data: 2007-05-02 17:23:59
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 02.05.2007 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał/a:
    > Janina WALLA <w...@w...pl> w

    > Jaka pozostałą? Całość, jeśli tylko wyjdzie mu tyle podatku w zeznaniu za
    > 2007.

    Jednym słowem uważasz, że można kilka razy odliczyć tę samą wpłatę?

  • 10. Data: 2007-05-02 17:33:28
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> w
    :

    > Jednym słowem uważasz, że można kilka razy odliczyć tę samą wpłatę?

    Nie, uważam, że kalendarz i ustawa są brutalne -- czytaj: 2 maja 2007, czas
    teraźniejszy w zdaniu: "Ok, przelewam więc te pięć dych", "nie później
    jednak niż do upływu terminu określonego dla złożenia tego
    zeznania" w ustawie...
    Najbliższy termin to 30 kwietnia 2008 ;P

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]