  • 1. Data: 2006-06-21 06:00:59
    Temat: cesja a kupno mieszkania
    Od: Damian <d...@d...pl>

    Chcę kupić od osoby X cesję przedwstepnej umowy sprzedaży mieszkania. I nie
    wiem jak wygląda cały proces od strony finansowo-prawnej.
    Czy coś takiego podpisuje się u notariusza?
    Jakie sa przeplywy pieniędzy, jeżeli mieszkanie jest częsciowo spłacone?
    Czy wpłacam wszystko do developera czy część zwracam osobie X?
    Jakie są koszty takiej operacji (w umowie X-a z developerem jest zapis, ze
    koszt takiej operacji obciąża osobę X, tzn. ze tak naprawdę to ja zapłacę).
    Czy od takiej operacji płaci się jakiś podatek?

    z gory dziekuje za wszelkie uwagi