    From: k...@t...pl (Lipas)
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Błyskawiczna egzekucja zobowiązań podatkowych
    Date: 27 Jul 2005 15:55:09 +0200

    Witam !

    Czy spotkali się szanowni grupowicze w ostatnim okresie z
    nadzwyczaj błyskawiczną egzekucją zaległości podatkowych,
    polegającą na zajmowaniu wierzytelności ?
    Mam kilka przypadków, typu: decyzja uprawnomocnia się
    15-tego dnia miesiąca, a 16-tego już jest wystawiony
    tytuł egzekucyjny i jest zajmowane konto bankowe.
    Bez wcześniejszego ostrzeżenia, z zaskoczenia.
    Słyszałem, że tak obecne władze "łatają" braki w budżecie
    przed zmianą ekipy, ale może to tylko plotki...
    Pytanie:
    Czy grupowicze odczuli wzmożoną działalność US-ów w tym
    zakresie ?

    --
    Pozdrowienia,
    Lipas