  • 1. Data: 2006-06-29 08:14:57
    Temat: Brak NIP kupującego na FV za mat. budowlane. Czy można
    Od: "nitb" <nitb[at].xx.pl>

    Czy brak mojego NIP (dopiero po roku zauważyłem) na kilku FV, jakie
    otrzymałem na zakupiony towar, za który chcę uzyskać zwrot VAT, jest
    przeszkodą do złożenia wniosku i przedłożenia w/w faktur? Rozliczałem się za
    2005 i uzyskałem odliczenia z tyt. ulgi remontowej, ale dopiero teraz
    zauważyłem brak mojego NIP. Wszystkie inne dane są prawidłowe. Składać w
    US,czy nie?

  • 2. Data: 2006-06-29 12:35:58
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    nitb wrote:
> [...]
    > się za 2005 i uzyskałem odliczenia z tyt. ulgi remontowej, ale dopiero
    > teraz zauważyłem brak mojego NIP. Wszystkie inne dane są prawidłowe.

    Nie musi być nipu na fakturze osoby fizycznej.