  • 1. Data: 2005-04-22 12:09:19
    Temat: Budowa domu - mozna cos odliczyc?
    Od: Rafal Majda <r...@p...fm>

    Witam,

    Rozpoczynam w tym roku budowe domu i nie wiem czy zbierać faktury, czy
    można będzie cokolwiek odliczyć od podatku za 2005.?

    I jeszcze jedno. W poprzednim roku 2004 nie miałem jeszcze pozwolenia na
    budowę a kupiłem pustaki czy to mogę odliczyć?

    Rafal

  • 2. Data: 2005-04-22 12:34:22
    Temat: Re: Budowa domu - mozna cos odliczyc?
    Od: "Krzysztof Bajorek" <k...@w...plNOSPAM>

    Witam
    Nie ma żadnych odliczeń na budowe domu - zapomnij o tym to już przeszłość.

    pozdr
    Krzysztof Bajorek

  • 3. Data: 2005-04-25 08:44:40
    Od: Rafal Majda <r...@p...fm>

    Krzysztof Bajorek napisał(a):
    > Witam
    > Nie ma żadnych odliczeń na budowe domu - zapomnij o tym to już przeszłość.
    >
    > pozdr
    > Krzysztof Bajorek

    dzieki, tak myślałem :-(