  • 1. Data: 2008-05-13 16:42:18
    Temat: CH beck
    Od: "nszoczi" <nszoczi1[bezTego]@wp[bezTego].pl>

    dzwonil dzis ktos do mnei z wydawnictwa CHbeck i proponowal jakis okres
    zapoznawczy z nowa publikacja...Ktoś sprawdzał coś w ten sposób?Są jakieś
    przekręty w tym?

  • 2. Data: 2008-05-13 17:33:11
    Temat: Re: CH beck
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    nszoczi pisze:
    > dzwonil dzis ktos do mnei z wydawnictwa CHbeck i proponowal jakis okres
    > zapoznawczy z nowa publikacja...Ktoś sprawdzał coś w ten sposób?Są jakieś
    > przekręty w tym?

    Zwykle trzeba odesłać po 2/3/4 tygodniach a jak nie odeślesz to kupiłeś
    publikację z aktualizacją na rok albo i 5 lat.

    Raz sie tak wkopałam, dużo było roboty, nie miałam czasu sie temu
    przyjrzeć a w końcu zapomniałam i leżało sobie toto na parapecie... do
    pierwszej faktury.

    Ile nerwów straciłam żeby to odkręcić. Udało się, ale prawie komornika
    mi nasłali.

    Wydawnictwo Verlag Dashofer - pisownia może być nieprawidłowa bo na samo
    wspomnienie rośnie mi ciśnienie.

    Dobrze sie wypytaj jakie są warunki tego okresu zapoznawczego a jak
    powiedzą, że nie trzeba nic odsyłać, to poproś dzwoniącego o imię i
    nazwisko. I żeby powiedział to wyraźnie! Zapisz razem z data i godzina
    rozmowy.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 3. Data: 2008-05-14 19:00:12
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Kiedyś się UOKiK (pod starsza być może nazwą) wypowiedział na takie praktyki.
    JaC

    -----