  • 1. Data: 2004-05-27 08:10:59
    Temat: CIT i straty z lat ubiegłych
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Czy jest możliwość umniejszenia w ciągu roku zaliczki na podatek o straty z
    lat ubiegłych, przy podatku CIT oczywiście?

  • 2. Data: 2004-05-27 08:38:21
    Temat: Re: CIT i straty z lat ubiegłych
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:

    > Czy jest możliwość umniejszenia w ciągu roku zaliczki na podatek o straty z
    > lat ubiegłych, przy podatku CIT oczywiście?

    Jest.
    Tyle że o strate pomniejsza sie DOHCHÓD a nie zaliczki. Mam nadzieje że
    to tylko przejęzyczenie.
    Zalącznik CIT-0 do formularza CIT-2 posiada odpowiednie pola.

    Mozna odliczać od razu cała stratę możliwa do odliczenia w roku o ile
    tylko starcza dochodu (kiedys trzeba było proporcjonalnie do miesięcy,
    ale tego przepisu już niema).

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2004-05-28 08:14:30
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    > Jest.
    > Tyle że o strate pomniejsza sie DOHCHÓD a nie zaliczki. Mam nadzieje że
    > to tylko przejęzyczenie.

    Dokładnie, skrót myślowy, jako że i zaliczki się zmniejszą.

    Dzięki.