  • 1. Data: 2004-05-26 22:25:14
    Temat: Kod PKWiU
    Od: epox <u...@m...one.pl>

    Witam
    mam kod PKWiU i tam pisze cos takiego jak
    64.20.17-00.00 Usługi sieci poczty elektronicznej w zakresie wymiany
    danych i wiadomości
    i chcialbym sie dowiedziec ile % VAT-u jest na to
    i gdzie moge o tym poczytac bylbym wdzieczny za linki
    pozdrawiam
    Albert

  • 2. Data: 2004-05-27 06:18:53
    Temat: Re: Kod PKWiU
    Od: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <kw1618@[SPAMWSTAWKA].interia.pl>

    Użytkownik "epox" <u...@m...one.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > danych i wiadomości
    > i chcialbym sie dowiedziec ile % VAT-u jest na to
    > i gdzie moge o tym poczytac bylbym wdzieczny za linki

    w załączniku do ustawy o VAT jest wymienione na co VAT jest obniżony lub
    zwolniony.
    Jeśli nie ma wymienione => 22%
    Ustawa o VAT jest nieustannie dostępna pod www.sejm.gov.pl ale w
    wyszukiwarce wpisz po polsku: