    From: "Bert" <b...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Cena internetu + VAT
    Date: Wed, 2 Feb 2005 00:53:46 +0100

    Witam
    Prowadze DG i jestem na ryczalcie, ale nie place VATu.
    Sprzedaje uslugi i lacza internetowe.
    Jak wystawiac klientom rachunki?
    Czy wystawic im rachunet z kwota 30zl netto, bez Vatu??
    Czy musze doliczac Vat?
    Ja place 22% od lacza wykupionego od TP, a co z moimi klientami?
    Pytam, bo ja i tak nie odliczam tego Vatu od podatku, a Klient tez nie
    odliczy bo nie dostanie faktury odemnie.
    Od stycznia jest obowiazek placenia 22% Vatu na internet i nie wiem jak to
    rozumiec??
    Czy ja tez musze doliczac Klientom 22% Vatu do moich cen??
    Jesli tak, to w jaki sposob placic ten podatek nie bedac Vatowcem?
    Dzieki za odp.
    Pozdrawiam
    Bert
    PS.