  • 1. Data: 2006-09-05 21:56:21
    Temat: Ceny sprzedazy na aukcjach i innych
    Od: "Ciekawski" <R...@w...pl>

    Witam,

    pomocy !!!!

    Jak to jest ? Zakupuje towar za n.p 50 pln a sprzedaje go za 25pln. Czy moge
    sobie stosowac ceny jakie mi odpowiadaja ?
    Chodzi o to ze dzis sprzedam ze strata 50% a jutro z zyskiem n.p. 80%!
    Po zliczeniu wszystkiego na koniec miesiaca i tak wychodze na plusy !
    Chodzi o nie znany produkt i aby klienci go poznali musze najpierw sprzedac
    kilka sztuk ze strata. Czy jest gdzies napisane ze musze sprzedawac zawsze z
    zyskiem ?
    A co zrobic w przypadku takim. Sprzedaje na aukcji i wystawiam towar od
    1pln, aukcje sie koncza a cena koncowa jest nieznana i zawsze inna, raz sie
    sprzeda za 10 pln innym razem za 25pln a nastepnym razem za 1pln.

    Dziekuje za odpowiedzi
    Ciekawski

  • 2. Data: 2006-09-08 08:49:08
    Temat: Re: Ceny sprzedazy na aukcjach i innych
    Od: Tobi <t...@p...onet.pl>

    Ciekawski napisał(a):
    > A co zrobic w przypadku takim. Sprzedaje na aukcji i wystawiam towar od
    > 1pln, aukcje sie koncza a cena koncowa jest nieznana i zawsze inna, raz sie
    > sprzeda za 10 pln innym razem za 25pln a nastepnym razem za 1pln.

    Cena końcowa jest zawsze znana, fakt może być za każdym razem inna :)

    Tobi