  • 1. Data: 2006-09-05 20:26:07
    Temat: Programista, podatek, US ?
    Od: "szaki" <l...@g...com>

    Witam,
    Przejrzałem juz trochę grupę, ale "przypadku" takiego jak mój
    niestety nie znalazłem. A więc:

    Jestem programistą, napisałem program i chciałbym go sprzedawać na
    allegro. Jestem osobą pracującą - dodam jeszcze.

    Czy muszę odrazu rejstrować działanośc gospodarczą ?

    Niestety nie wiem czy mój program będzie się sprzedawał i
    pomyślałem że chciałbym przez 3-4 miesiące posprzedawać go na
    allegro, w przypadku sukcesu założyć DG. No ale jeżeli tak, to w
    jaki sposób, mam odprowadzić podatek ? Czy wogóle jest coś takiego
    możliwe ?

    Co wy zaproponowalibyście mi bym zrobił ? Jaki obrać tok
    postępowania, by wilk (US) był syty i owca(ja) była cała, bym nie
    musiał płacić kary za nieodprowadzony podatek?

    Niestety trochę gubie się w tej plątanienie podatkowo-prawnej.

    Za wszelką pomoc z góry dziękuje.

    Pozdrawiam Łukasz

  • 2. Data: 2006-09-07 07:14:44
    Temat: Re: Programista, podatek, US ?
    Od: "szaki" <l...@g...com>

    Moze ktoś ma jakąś propozycje.

  • 3. Data: 2006-09-07 07:17:45
    Od: Andrzej <a...@n...in.poland>

    Dnia Thu, 07 Sep 2006 00:14:44 -0700, szaki napisał(a):

    > Moze ktoś ma jakąś propozycje.

    Może na początek:
    http://rtfm.killfile.pl/
    http://netykieta.prv.pl/

    Andrzej.

  • 4. Data: 2006-09-07 08:12:46
    Od: "szaki" <l...@g...com>

    Andrzej napisał(a):

    > Może na początek:
    > http://rtfm.killfile.pl/
    > http://netykieta.prv.pl/
    >

    > Andrzej.

    Najbardziej cenie ludzi co mają dużo do powiedzenia :)

    Przypomnienie tematu nikogo nie obraza, przynajmniej w moim mniemaniu.

    A zalezy mi na odpowiedzi, a raczej pomocy, osob zorientowanych w
    temacie.

  • 5. Data: 2006-09-07 08:21:25
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello szaki,

    Thursday, September 7, 2006, 10:12:46 AM, you wrote:

    > Najbardziej cenie ludzi co mają dużo do powiedzenia :)

    http://rtfm.killfile.pl/#lajza

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 6. Data: 2006-09-07 08:43:35
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    szaki wrote:

    > Co wy zaproponowalibyście mi bym zrobił ?

    Umowic sie z kims, kto prowadzi firme, zeby wystawil 4 sztuki programu,
    a z toba podpisal umowe. Bedziesz widzial, czy soft schodzi. Jak
    schodzi, to skalkulujesz, czy ci sie DG oplaca... i juz.

  • 7. Data: 2006-09-08 12:59:31
    Od: "szaki" <l...@g...com>

    Hikikomori San napisał(a):

    > Umowic sie z kims, kto prowadzi firme, zeby wystawil 4 sztuki programu,
    > a z toba podpisal umowe. Bedziesz widzial, czy soft schodzi. Jak
    > schodzi, to skalkulujesz, czy ci sie DG oplaca... i juz.

    Dzięki

    juz nie bede zachowywał sie jak łajza :)