  • 1. Data: 2009-04-14 08:02:52
    Temat: Certyfikat kwalifikowany do ZUS
    Od: "Fritz" <F...@o...pl>

    Witam! Co było źle przedtem i co jest lepiej teraz gdy do ZUS podpisujemy
    się certyfikem kwalifikowanym? Czy banki też tego wymagają? Nie rozumiem
    tego zmaieszania, proszę o wyjaśnienie.

    Kupiłem już Certyfikat, zainstalowałem, ale nie wiem jak użyć go w płatniku,
    proszę o pomoc.

  • 2. Data: 2009-04-14 08:50:49
    Temat: Re: Certyfikat kwalifikowany do ZUS
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 14 Apr 2009, Fritz wrote:

    > Witam! Co było źle przedtem

    Może ramach ograniczania i likwidacji różnego rodzaju koncesji i zezwoleń
    ludziska nie chcieli podpisu certyfikowanego? ;)

    > i co jest lepiej teraz gdy do ZUS podpisujemy się
    > certyfikem kwalifikowanym?

    No, wszyscy chcą podpisu.

    > Czy banki też tego wymagają?

    Nie wymagają.
    Ale ustawa nie nakłada obowiązku płacenia bankom :P
    A ZUSowi tak.

    > Nie rozumiem tego zmaieszania, proszę o wyjaśnienie.

    Obawiam się że doskonale rozumiesz :>

    pzdr, Gotfryd
    "niecertyfikowany"