  • 1. Data: 2004-07-15 11:26:14
    Temat: Certyfikat rezydencji - obecna praktyka
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    witam
    1.
    czy ktoś tutaj może dysponuje swoim certyfikatem
    rezydencji?
    jeśli tak, to prosiłbym o informację jak wygląda
    sprawa ewentualnych ograniczeń czasowych tego
    dokumentu - jest tam podany okres ważności, jakieś
    daty, czy w ogóle nie ma mowy na ten temat (poza
    datą wystawienia oczywiście)?

    AFAIK dotychczas nie ma obowiązującego wzoru, więc
    czy ta kwestia zależy od konkretnego USu co tam sobie
    który wymyśli?

    2.
    byłbym również zainteresowany jak pod tym względem
    prezentują się certyfikaty zagraniczne - chodzi mi przede
    wszystkim o informacje zawarte w samym dokumencie,
    a nie o ich interpretację przez nasze USy.

    Pix

  • 2. Data: 2004-07-17 16:54:48
    Temat: Re: Certyfikat rezydencji - obecna praktyka
    Od: "MaRaS" <mpanek@W_Y_T_N_I_J.lh.pl>

> [...]
    > wszystkim o informacje zawarte w samym dokumencie,
    > a nie o ich interpretację przez nasze USy.

    Mam certyfikaty od 2 firm - z Chin i z UK. W obu tresc jest bardzo podobna.
    Jesli jestes jeszcze zainteresowany, to moge Ci przeslac jeden wzor - daj mi
    znac na email. m...@n...lh.pl

    --
    Pozdrawiam,
    Marek Panek