  • 1. Data: 2003-03-26 18:52:09
    Temat: Ciągle nie dostałem PIT-u 8B
    Od: "Gregory" <g...@p...onet.pl>

    Witam!
    W zeszłym roku pracowałem dla pewnej firmy na umowę zlecenie przez dwa
    miesiące. Niestety firma już w takiej formie jak w czasie kiedy tam miałem
    zlecenie. Z tego co słyszałem została wykupiona przez inną firmę, a wszyscy
    pracownicy zostali zwolnieni. Ale wracając do tematu ciągle nie otrzymałem
    PIT-8B. Co powinienem zrobic jeśli go w ogóle nie dostanę. Potem pracowałem
    w innej firmie już na umowę o pracę, czy mam się rozliczyć w tej sytuacji
    tylko z tych dochodów?

  • 2. Data: 2003-03-26 20:56:59
    Temat: Re: Ciągle nie dostałem PIT-u 8B
    Od: "GreG" <g...@N...wp.pl>

    Użytkownik "Gregory" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > PIT-8B. Co powinienem zrobic jeśli go w ogóle nie dostanę. Potem pracowałem

    Proponuje odczekac jeszcze pierwszy tydzien kwietnia, bo czas na wyslanie PIT-8B
    maja do konca marca. Potem do nich dzwon i pytaj.
    W zadnym wypadku nie radzilbym zatajac tych dochodow :)

    GreG

  • 3. Data: 2003-03-27 10:54:39
    Od: "Remek Halicki" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik "GreG" <g...@N...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > GreG
    >

    > GreG ma rację. Nie zatajaj tego. Ta firma mimo iż została przejęta i
    zwolniła wszystkich (jak piszesz) ma obowiązek dostarczyć Ci pit.

    remek

  • 4. Data: 2003-03-27 12:45:55
    Od: "Gregory" <g...@p...onet.pl>

    > Proponuje odczekac jeszcze pierwszy tydzien kwietnia, bo czas na wyslanie
    PIT-8B
    > maja do konca marca. Potem do nich dzwon i pytaj.

    Problem w tym, że PIT-8B za umowę zlecenie pracodawca powinien wysłać do 15
    marca.

  • 5. Data: 2003-03-27 21:04:13
    Od: "Grupy" <m...@p...pl>

> [...]
    pracowałem
    > w innej firmie już na umowę o pracę, czy mam się rozliczyć w tej sytuacji

    Powiadom niezwłocznie o tym fakcie Urząd Skarbowy właściwy dla siedziby tej
    firmy. Najlepiej na pismie.

    Pzdr
    Michał