  • 1. Data: 2003-03-26 12:48:18
    Temat: Składka ZUS
    Od: d...@o...pl

    Czy osoba uczaca sie (szkola srednia, dzienna dla mlodziezy) - 19 lat,
    zakladajaca dzialalnosc gospodarcza musi oplacac skladke ZUS ?
    wiem ze kiedys osoby do 26 roku zycia byly zwolnione od tej oplaty... a jak
    jest teraz ? w koncu 600 zlotych miesiecznie to niemalo...

  • 2. Data: 2003-03-27 11:06:11
    Temat: Re: Składka ZUS
    Od: "Remek Halicki" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    jak
    > jest teraz ? w koncu 600 zlotych miesiecznie to niemalo...

    Niestety, teraz zdzierają za wszystkich równo. Sam prowadzę DG i jestem
    studentem przed 26 rokiem życia i co miesiąc sześć stówek przelewam. Ach te
    obowiązki......

    remek

  • 3. Data: 2003-03-27 21:24:47
    Od: d...@o...pl

> [...]
    > studentem przed 26 rokiem życia i co miesiąc sześć stówek przelewam. Ach te

    heh... no to kupa... nie zaloze dzialalnosci. a dla ciebie informacja :)
    jezeli jestes absolwentem i prowadzisz dzialalnosc nei dluzej niz rok to mozesz
    miec zwolnienie z zusu :)
    czytalem gdzies na www.zus.pl

  • 4. Data: 2003-03-28 08:25:03
    Od: "Remek Halicki" <z...@p...onet.pl>

    > heh... no to kupa... nie zaloze dzialalnosci. a dla ciebie informacja :)
    > jezeli jestes absolwentem i prowadzisz dzialalnosc nei dluzej niz rok to
> [...]

    to już trzy lata

    remek