  • 1. Data: 2002-03-14 21:30:14
    Temat: Ciekawa pozycja na fakturze.
    Od: "Piotr R." <i...@p...onet.pl>

    Dostałem fakturę za komórkę z Plusa. Jest na niej samodzielna pozycja pod
    tytułem: "Rabaty i zniżki" (-43.39zł -22% VAT).
    Wydaję mi się, że rabat dotyczy zawsze pozycji na fakturze, a nie występuje
    samodzielnie.
    Widzę z kwot, że policzyli mi za dużo abonamentu i tego dotyczy "RABAT !!!".
    Czy nie powinni wystawić faktury korygującej ?
    Czy mogę zaksięgować tę fakturę ?

    Piotr R.

  • 2. Data: 2002-03-15 01:16:46
    Temat: Re: Ciekawa pozycja na fakturze.
    Od: "Krzysztof-Piasecki" <k...@i...pl>

    > tytułem: "Rabaty i zniżki" (-43.39zł -22% VAT).
    > Wydaję mi się, że rabat dotyczy zawsze pozycji na fakturze, a nie
    występuje

    Sądzę, że myślisz słusznie, ale nie zmienisz oprogramowania w Plusie.

    Na początku VAT-u od 25.07.1993 (dla równego rachunku od tego dnia
    wprowadzono VAT - większość księgowych była na urlopach) rozporządzenie o
    fakturach VAT przewidywało rabat w stopce faktury.
    Później wycofali - fiskus uznał, że nie można udzielać rabatu od VATu.

    Pozdrawiam
    Krzysztof

  • 3. Data: 2002-03-19 17:23:01
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik Krzysztof-Piasecki <k...@i...pl> w wiadomości
    do grup dyskusyjnych napisał:a6rhtr$8bv$...@n...tpi.pl...

    > Na początku VAT-u od 25.07.1993 (dla równego rachunku od tego dnia
    > wprowadzono VAT - większość księgowych była na urlopach)

    Gwoli scislosci: od 5 lipca 1993 - poniedzialek.

    Karol