  • 1. Data: 2002-08-02 13:32:01
    Temat: Cło i Vat na częsci rowerowe
    Od: "Michał" <m...@g...pl>

    Cześć
    domyślam się że temat był poruszany niestety niz znalazłem wyczerpujących
    odpowiedzi.
    Pytanie jest takie:
    ile wynosi stawka celna i vat na częsci rowerowe sprowadzone ze Stanów
    Zjednoczonych od osoby prawnej i jak się ewentualnie zmienia stawaka celna
    wraz z wartością towaru jeśli się zmienia?

    Jesli chodzi o osobę fizyczną zdązyłem sie zorientować.

    Dziękuję ze wszelką pomoc.
    pozdrawiam

    --
    Michał

  • 2. Data: 2002-08-02 13:34:33
    Temat: Re: Cło i Vat na częsci rowerowe
    Od: "Michał" <m...@g...pl>

    Domyslam się że Vat wynosi 22% :) chodzi mi o cło.
    Dzieki
    pozdrawiam
    Michał