  • 1. Data: 2002-08-02 13:11:18
    Temat: zus i studenci
    Od: n...@t...pl (Nuke)

    hej!

    Jak to jest z tym zwolnieniem studentow
    od o zusu? Ponoc pracodawca zatrudniajacy studenta nie musi odprowadzac
    zusu za niego,
    czy cos w tym stylu. Chodzi o stala prace.
    Pracodawca mowi mi, ze po miesiacu skladania
    podan moze co najwyzej zyskac 3krotna stawke zus.

    Mowiac krotko, w koncu studenci w PL musza placic
    zus czy nie?

    Pozdrawiam
    N.

  • 2. Data: 2002-08-02 14:03:10
    Temat: Re: zus i studenci
    Od: "justyna" <s...@w...pl>

    na umowę o pracę każdy musi
    zlecenia studentów do 26 lat są bez zusu

  • 3. Data: 2002-08-02 14:09:37
    Od: n...@t...pl (Nuke)

    justyna <s...@w...pl> wrote:

    > na umow? o prac? ka?dy musi
    > zlecenia studentów do 26 lat s? bez zusu

    dzieki :)