  • 1. Data: 2004-04-19 10:36:44
    Temat: Clo jakie i od czego zalezy
    Od: "Lesio5" <l...@w...pl>

    Zamawiam towar z importu. Faktura dostawacy zostanie wystawiona przed 1 maja
    kiedy clo jest np. 10%. Od 1 maja clo na ten produkt wyniesie 2%. Towar
    pojawia sie na granicy po 1 maja. W jakiej wysokosci zaplace clo - 10% czy
    2%.

    --
    Leszek Grelak - Lesio5

  • 2. Data: 2004-04-21 16:41:58
    Temat: Re: Clo jakie i od czego zalezy
    Od: "Wildcat" <w...@s...com>

> [...]
    > kiedy clo jest np. 10%. Od 1 maja clo na ten produkt wyniesie 2%. Towar
    > pojawia sie na granicy po 1 maja. W jakiej wysokosci zaplace clo - 10%

    A skad to sprowadzasz, ze sa takie zmiany?.... jak z panstw UE, to chyba
    bedzie wogole bez cla.... a i teraz wiele towarow zwolnionych...

    > -----------------
    Pozdrawiam,
    Wildcat>

  • 3. Data: 2004-04-22 06:38:20
    Od: "Lesio5" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Wildcat" <w...@s...com> napisał w wiadomości
    > maja
    > czy

    > A skad to sprowadzasz, ze sa takie zmiany?....

    Z Ukrainy. Na interesujacy mnie towar obecnie clo wynosi 9%. Po wejsciu
    Polski do UE clo wyniesie 2%.

    --
    Leszek Grelak - Lesio5

  • 4. Data: 2004-04-22 09:18:13
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Lesio5 wrote:

    > Użytkownik "Wildcat" <w...@s...com> napisał w wiadomości

    > Z Ukrainy. Na interesujacy mnie towar obecnie clo wynosi 9%. Po wejsciu
    > Polski do UE clo wyniesie 2%.

    No sam pan widzi, ze nikt rozsadny nie odpowie Panu bez konkretnych
    informacji.
    Clo oczywisce zaplaci Pan wg taryfy z dnia przekroczenia granicy celnej

    Moze Pan sobe w googlu wpisac "obowiązek celny"

    http://www.altair.com.pl/files/r0104cla.htm

    tam opisuja jakie wojsko wlasnie z tego powodu
    bedzie mialo problemy...

    Pozdrowienia

    Boguslaw

  • 5. Data: 2004-04-22 12:13:48
    Od: "Lesio5" <l...@w...pl>

    Użytkownik "bosz" <b...@u...agh.edu.pl> napisał w wiadomości

    Możesz się trollu nie wysilac.

    --
    Leszek Grelak - Lesio5

  • 6. Data: 2004-04-22 12:23:57
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Lesio5 wrote:

    > Użytkownik "bosz" <b...@u...agh.edu.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Możesz się trollu nie wysilac.

    A tak merytorycznie to masz cos do powiedzenia ?

    Boguslaw

  • 7. Data: 2004-04-22 19:08:36
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "bosz" <b...@u...agh.edu.pl> napisał w wiadomości

    Zamknij gebę pajacu i idź się bawić do piaskownicy. Tam twoje miejsce
    'ekspercie' prawny.

    --
    SQLwysyn
    370HSSV-0773H

  • 8. Data: 2004-04-23 10:16:48
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    SQLwysyn wrote:

    > Użytkownik "bosz" <b...@u...agh.edu.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Zamknij gebę pajacu i idź się bawić do piaskownicy. Tam twoje miejsce
    > 'ekspercie' prawny.

    "Czarna korwa w kropki bordo gryzla trawe [...]
    od myslenia boli glowa... jakie mleko daje krowa ?"

    Pomysl moze to nie boli..

    Jakie clo bedzie przy przekraczaniu granicy celnej z UE po 1 Maja ?

    Boguslaw

  • 9. Data: 2004-04-23 20:39:50
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "bosz" <b...@u...agh.edu.pl>
    > "Czarna korwa

    A ja - SQLwysyn.

    --
    SQLwysyn
    370HSSV-0773H

  • 10. Data: 2004-04-24 10:04:29
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    SQLwysyn wrote:

    > Użytkownik "bosz" <b...@u...agh.edu.pl>
    >
    > A ja - SQLwysyn.

    Jak juz parokrotnie pisalem to, co pisze swiadczy o mnie.
    To co Piszesz swiadczy o tobie.
    To W JAKI sposob cytujesz - tez.

    To nie jest portal bezplatnego doradztwa podatkowego,
    lecz grupa dyskusyjna.
    Po 1 maja Polska bedzie wg traktatu akcesyjnego czlonkiem unii
    I wypowiedziala dotyczczaowe umowy...
    Jak donosi prasa jedyne problemy sa z rosja
    Ale tym zajmuje sie UE..

    Reszte wymysl juz sam... moze Cie glowa nie rozboli

    Pozdrowenia

    Boguslaw