  • 1. Data: 2004-04-19 08:57:00
    Temat: Re: sieć internetowa - środek trwały ? (fwd)
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    [repost]
    On Sun, 18 Apr 2004, Agnieszka Czajkowska wrote:

    >+ Czy sieć internetowa jest środkiem trwałym ?

    Pamiętam iż na grupie kiedyś padło pytanie: czy sieć internetowa
    jest instalacją w nieruchomości...
    Oczywiście świadom jestem iż jak "sieć" wychodzi poza "budynek
    lub zespół budynków" to powyższy "pomysł" chyba odpada :]

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 2. Data: 2004-04-19 17:36:08
    Od: "Rufuss" <r...@c...pl>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" napisał
    > Oczywiście świadom jestem iż jak "sieć" wychodzi poza "budynek lub zespół
    budynków" to powyższy "pomysł" chyba odpada :]

    Przy sieci kablowej nie zawsze (kable mogą sie ciagnac przez kilka bundynkow
    od klientow do isp) a siec radiowa to sprzet montowany na bundynku (antena
    obiorcza, ap ) i sieć wewnętrzna od anteny i ap do klientow.
    Takie sieci to glownie sprzet bedacy wlasnoscia isp, ktory jest przez nich
    serwisowany i dogladany.

    Pozdrawiam, efe

  • 3. Data: 2004-04-20 08:36:25
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Rufuss wrote:

> [...]
    > bundynku (antena obiorcza, ap ) i sieć wewnętrzna od anteny i ap do
    > klientow. Takie sieci to glownie sprzet bedacy wlasnoscia isp, ktory jest

    A hub na przyklad to tez element budynku ?

    Boguslaw