  • 1. Data: 2004-04-19 08:57:27
    Temat: Re: sprzedaz zwolniona z VAT (fwd)
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    [repost]
    On Sat, 17 Apr 2004, czeslaw wrote:

    >+ Dnia 2004-04-16 11:10, Użytkownik bosz napisał:
    >+ > czeslaw wrote:
    >+
    >+ > Normalnie, to sie rozlicza "struktura zakupow"
    >+ > sprzedaz bezrachunkowa brutto...
    >+
    >+ Dzieki. Takiego detalu informacji mi brakowalo.
    >+ Jesli tylko to to temat mozna skreslic.
    >+
    >+ Ogolnie chodzilo o moj prywatny (uzywany) samochod wprowadzony do ST
    >+ mojej jednoosobowej firmy a potem sprzedany z faktura VAT z opcja

    Moment. Teraz to ja nie nadążam :>
    Chcecie rozliczać sprzedaż ST strukturą *ZAKUPÓW* ???
    Dobrze czytam ??

    Strukturą przewidzianą do rozliczania "drobnych" towarów, w których
    proporcję stosuje się dlatego że NIE EWIDENCJONUJE się poszczególnych
    składników i dlatego nie można wydzielić "obrotu dla stawek osobno" ??
    No to ja bym w odniesieniu do nieewidencjonowanych "ze względu
    na stawkę VAT" ST będąc na miejscu US się przyczepił :] Stanowczo :)

    >+ "zwolniony z VAT na podstawie rozp min fin P.67.1.9 z dnia 22.03.02,
    >+ podstawa zwolnienia - PKWIU 34,10,2X" - nie mam jak w tej chwili
    >+ sprawdzic co tam bylo ale komis mial to na pieczatce wiec musial uzywac
    >+ na codzien czyli to jest czyste (dla nich).

    IMHO dla ciebie też :) Nie mogłeś odliczyć VAT... :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)