  • 1. Data: 2003-05-07 10:37:15
    Temat: Clo za samochod a odliczena
    Od: "Lutek34" <L...@N...pl>

    Witam ponownie

    Posiadam w USA samochod dostawczy i nachodzi mnie go sciagnac i mam trzy
    pytanka.
    Czy clo na samochody z USA wynosi w chwili obecnej 35%??
    Jakie sa inne oplaty poza clem przy odprawianiu samochodu??
    I czy prowadzac DG , sprowadzajac ten samochod na cele tej DG to czy oprocz
    VATu moge jeszcze cos odpisac???np. clo.

    Pozdrawiam
    Jurek

  • 2. Data: 2003-08-04 23:18:45
    Temat: Re: Clo za samochod a odliczena
    Od: tuarek<n...@i...pl>

    ej ludzie!!

    czy nikt nie zna odpowiedzi na powyzsze pytania, mam ten sam
    problem, moze ktos moze nam pomoc??!!

    -> http://usenet.pomocprawna.info