    From: "PiszczeL" <piszczel[usun]@leczna.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Co i czy mogę odpisać ;]
    Date: Fri, 6 May 2005 16:55:57 +0200

    Witam

    Nazbierałem juz trochę faktur na różne rzeczy i w związku z tym mam pytaie.
    Jakie rzeczy moge odpisać sobie od podatku. Otóż jestem (osoba
    fizyczną)studentem zaocznym pracuje na etacie w administracji i czasami na
    umowy o dzieło (webmastering+ PC serwis). Czy mogę na przykład odpisywać
    sobie takie rzeczy jak komputery i komponenty komputerowe (co oprócz tego,
    czy jest jakaż zasada lub lista rzeczy) ?? jeśli tak to jaki formularz
    oprócz pita37 muszę jeszcze wypełniać ??

    Dzięki

    --
    Pozdrawiam =>
    PiszczeL E-mail: piszczel[ at ]leczna[ dot ]com