  • 1. Data: 2005-05-06 14:55:57
    Temat: Co i czy mogę odpisać ;]
    Od: "PiszczeL" <piszczel[usun]@leczna.com>

    Witam

    Nazbierałem juz trochę faktur na różne rzeczy i w związku z tym mam pytaie.
    Jakie rzeczy moge odpisać sobie od podatku. Otóż jestem (osoba
    fizyczną)studentem zaocznym pracuje na etacie w administracji i czasami na
    umowy o dzieło (webmastering+ PC serwis). Czy mogę na przykład odpisywać
    sobie takie rzeczy jak komputery i komponenty komputerowe (co oprócz tego,
    czy jest jakaż zasada lub lista rzeczy) ?? jeśli tak to jaki formularz
    oprócz pita37 muszę jeszcze wypełniać ??

    Dzięki

    --
    Pozdrawiam =>
    PiszczeL E-mail: piszczel[ at ]leczna[ dot ]com

  • 2. Data: 2005-05-06 15:01:15
    Temat: Re: Co i czy mogę odpisać ;]
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    PiszczeL wrote:
> [...]
    > czy jest jakaż zasada lub lista rzeczy) ?? jeśli tak to jaki formularz
    > oprócz pita37 muszę jeszcze wypełniać ??

    nic nie mozesz odpisac, bo ulga odfrunela w grudniu 2004.
    Faktury mozesz zuzyc jako podpalke do pieca. Bardzo dobrze łapią.

  • 3. Data: 2005-05-06 16:00:03
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Użytkownik witek <w...@g...pl.spam.invalid>
    w wiadomości <news:d5g0rt$2lp$2@inews.gazeta.pl> wstukał:

    > nic nie mozesz odpisac, bo ulga odfrunela w grudniu 2004.

    Chcesz powiedzieć, że za 2005 można było odliczyć "pomoce naukowe"?

    > Faktury mozesz zuzyc jako podpalke do pieca. Bardzo dobrze łapią.

    Zastanów się jeszcze, zanim zaczniesz palić swoje -- wiesz, gwarancja,
    komornik itd. ;)

    --
    Jeszcze jedna trudnośc wiąze się z otwarciem obudowy. Człowiek zwykle jest
    naelektryzowany.

  • 4. Data: 2005-05-06 16:17:17
    Temat: Odp: Co i czy mogę odpisać ;]
    Od: "PiszczeL" <piszczel[usun]@leczna.com>

    > Chcesz powiedzieć, że za 2005 można było odliczyć "pomoce naukowe"?

    właśnie nie chodzi mi o pomoce naukowe tylko przedmioty niezbędne do pracy
    ;]

    czy naprawdę niczego nie moge odjąć ?? może jednak... ;]

  • 5. Data: 2005-05-06 18:24:05
    Od: "Przemysław Mrozek" <m...@b...poczta.onet.pl>

    > czy naprawdę niczego nie moge odjąć ?? może jednak... ;]

    Możesz prawie wszystko odliczyć, warunek - załóż działalność gospodarczą na
    zasadach ogólnych................

  • 6. Data: 2005-05-06 18:36:41
    Od: "PiszczeL" <piszczel[usun]@leczna.com>

    > Możesz prawie wszystko odliczyć, warunek - załóż działalność gospodarczą
    na
    > zasadach ogólnych................

    hmm... czyli "internetu" też nie mogę odliczyć jeśli nie mam działalności ??

  • 7. Data: 2005-05-06 19:11:47
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Użytkownik PiszczeL <piszczel[usun]@leczna.com>
    w wiadomości <news:d5gdqd$o8m$1@nemesis.news.tpi.pl> wstukał:

    > hmm... czyli "internetu" też nie mogę odliczyć jeśli nie mam działalności ??

    VATu nie ;P

    --
    Możesz miec problemy z wgraniem sterowników. Informatyk bedzie wiedział jak
    wgrac sterowniki do stacji dyskietek.

  • 8. Data: 2005-05-06 19:57:01
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    PiszczeL wrote:

    > na

    > hmm... czyli "internetu" też nie mogę odliczyć jeśli nie mam działalności ??

    to jedyne co możesz.