  • 1. Data: 2006-06-12 09:56:06
    Temat: Co jeszcze można opodatkować...
    Od: Selth <s...@u...to.op.pl>

    Witam,
    Urząd skarbowy opodatkował nieoprocentowaną pożyczkę, pomiędzy ojcem i
    synem, a dokładnie uznał za przychód (PDOF) nie zapłacone odsetki od
    pożyczki.

    Pełny tekst:
    http://podatki.pl/artykuly/14_250.htm
    dostęp wymaga bezpłatnego zarejestrowania.

    --
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-06-12 11:33:24
    Temat: Re: Co jeszcze można opodatkować...
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 12-06-2006 o 11:56:06 Selth <s...@u...to.op.pl> napisał:

> [...]
    >
    > Pełny tekst:
    > http://podatki.pl/artykuly/14_250.htm
    > dostęp wymaga bezpłatnego zarejestrowania.

    Wszytsko można, gdy każdy jest potencjalnym przestępcą łatwiej rządzić(na
    szczęście tylko do czasu)

  • 3. Data: 2006-06-12 20:33:35
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 12 Jun 2006, Selth wrote:

    > Witam,
    > Urząd skarbowy opodatkował nieoprocentowaną pożyczkę, pomiędzy ojcem i
    > synem, a dokładnie uznał za przychód (PDOF) nie zapłacone odsetki od
    > pożyczki.

    Wniosek: US uznał że ZAWSZE ktoś ma przychód.
    Powiedzmy że rozumiem :P (bo to USTAWODAWCA jest winien, nie US)
    Pytaniem dla mnie niezrozumiałym jest dlaczego uznał że przychód
    powinien mieć wysokość stawki oprocentowania kredytu a nie
    wkładu.
    Ja sobie życzę żeby w takim razie każdy kto ma moje pieniadze
    (bank na przykład) oprocentował mi w wysokości kredytu :>
    Bo inaczej jest "nierynkowo"!
    IMO - w tym miejscu jest absurd.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd