  • 1. Data: 2006-12-14 13:59:34
    Temat: Co mi daje Postanowienie z US?
    Od: "jętek" <...@...pl>

    Mam dziwne wrażenie, że można się nim co najwyżej podetrzeć.

  • 2. Data: 2006-12-14 14:46:46
    Temat: Re: Co mi daje Postanowienie z US?
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    "jętek" wrote:

    > Mam dziwne wrażenie, że można się nim co najwyżej podetrzeć.

    O tym rozmawiasz??

    "Czyżby iskierka nadziei w walce o zachowanie wiążących interpretacji
    podatkowych, jednego z największych osiągnięć środowisk biznesowych
    ostatnich lat? Ministerstwo Finansów (MF) zabrało głos w sprawie
    opisanego przez „PB” kontrowersyjnego przepisu, przewidującego
    automatyczne wygaśnięcie „wiążącej” w razie jakiejkolwiek zmiany prawa,
    którego ona dotyczy.

    „Zmiana przepisów prawa podatkowego czyni nieaktualną wydaną w
    odniesieniu do nich interpretację podatkową, o ile tylko zmiana ma
    charakter merytoryczny, a nie jedynie redakcyjno-techniczny” — uspokaja
    MF w piśmie do „PB”."

    http://biznes.onet.pl/0,1378301,komentarze.html

    --
    Erekcja mamuta ostatecznym dowodem
    prawdziwości teorii Inteligentnej Kreacji