    From: "ZS" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Co może być na rachunku??
    Date: Mon, 2 Jul 2007 08:44:35 +0200

    Prowadzę działalność, KPiR bez vat. Robiłem teraz monioring. Kupiłem troche
    sprzętu na firme (m.in. wierarka) ale monowałem też korytka, kupiłem kołki,
    czesci zeby zlozyc komputer.
    Pytanie jest takie. Jak może wyglądać rachunek?
    Czy mogę napisać
    Komputer rejesturjący 4000zł
    Korytka 1000zł
    Elementy monatrzowe 100zł
    Czy muszę wszystko wypisywac tak jak mam na fakturach z castoramy czyli
    każdy narożnik, kołki montażowe, silikon, każdy podzespół komputera, (pamiec
    ram 1GB - 100zł )??

    Jeszcze jedno pytanie. Czy mógłbym wystawić rachunek na 5000zł po nazwą
    Instalacja kamer a wszystkie części wrzucić w koszty???