  • 1. Data: 2002-04-09 13:54:14
    Temat: Co mozna
    Od: "Andrzej" <a...@w...zigzag.pl>

    Witam szanownych grupowiczów, zacząłem prowadzić działalność gospodarczą, i
    nie wiem gdzie mogę poszukać materiałów dot. odliczeń, z tego co wiem no np.
    Vat`u nie odlicza się od delegacji iittttp.
    Jeśli ktoś miałby jakieś informacje i gdzie mozna tego poszukać to bardzo
    prosze.

    Dziękuje i Pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2002-04-09 20:26:35
    Temat: Re: Co mozna
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Tue, 9 Apr 2002, Andrzej wrote:

    >+ Witam szanownych grupowiczów, zacząłem prowadzić działalność gospodarczą, i
    >+ nie wiem gdzie mogę poszukać materiałów dot. odliczeń, z tego co wiem no np.

    W ustawach, komentarzach i mnóstwie takich...
    Wtopiłem sporo czasu żeby jakoś się połapać :[
    Zajrzyj:
    www.hoga.pl
    www.infor.pl
    www.gazetaprawna.pl
    (tak na pocztątek) - szukaj info dla właścicieli firm oraz
    tekstów ustaw.
    Polecam takoż przekopywanie archiwum grupy googlem:
    groups.google.com, dać zaawansowane.
    RACZEJ szukaj w nowych postach (można ustawić progi okresów),
    bo przepisy co a rusz się zmieniają !

    >+ Vat`u nie odlicza się od delegacji iittttp.

    A nieprawda :)
    Nie odlicza się od "usług turystycznych", a do takich zalicza
    się np. usługi hotelowe. Ale np. od biletów komunikacji publicznej
    ponad 50km (tak, jest limit w km a nie zł !) - owszem, można,
    tylko celem zmylenia przeciwnika jest to zapisane w rozporządzeniu
    (ministra) a nie ustawie :]
    Jaka radość z odliczenia np. 4 zł "na czysto" ;) !
    (...a ile papierków...) - ale za to masz pełną świadomość że
    rzetelnie liczysz koszty :> (IMHO lepiej osobiście podarować
    grajkowi na ulicy niż "odpuścić" - i ODLICZAM)

    Pozdrowienia, Gotfryd