  • 1. Data: 2007-11-08 22:47:38
    Temat: Co o tym sądzicie...
    Od: mariusz <NO_SPAM@NO_SPAM.pl>

    Witam,
    ostatnio zobaczyłem ciekawy film dokumentalny Zeitgeist - Duch czasu. Film
    jest podzielony na 3 części:

    I. Religijna - pokazuje astro-teologiczne podstawy
    chrześcijaństwa. Udowadnia, iż religia chrześcijańska jest jedynie
    splagiatowaną wersją wcześniejszych mitów, głównie egipskich i opiera się
    na astrologii.

    II. 11 Września - dotyczy najsłynniejszej akcji terrorystycznej służb
    specjalnych USA, dokonanej na własnych obywatelach.

    III. Banki i plan zniewolenia świata - czyli kto stoi za kontrolą
    światowej gospodarki i polityki. Komu zależy na wywoływaniu wojen i komu
    się to opłaca, oraz kto dąży do wykreowania Jednego Ogólnoświatowego
    Rządu, Globalnego imperium: niewolników rządzonych przez garstkę Panów i
    kontrolowanych totalnie, rodem z Orwellowskiego "Roku 1984"...

    Zainteresowała mnie bardzo część III, o amerykańskich bankierach, wojnie z
    Irakiem, manipulacji opinią publiczną itp. Zachęcam do obejrzenia i
    pisania co o tym sądzicie. Mam tylko nadzieję, że nie zostanę przez ten
    wątek zlinczowany - ale tam w końcu jest dużo o podatkach ;-)

    AHA, TRZECIA CZĘŚĆ ZACZYNA SIĘ W CZASIE 1:11:00 I NALEŻY PRZEWINĄĆ SOBIE W
    ODTWARZACZU, NO CHYBA ŻE KTOŚ CHCE OBEJRZEĆ CAŁOŚĆ DO CZEGO BARDZO
    ZACHĘCAM.

  • 2. Data: 2007-11-09 14:27:45
    Temat: Re: Co o tym sądzicie...
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 08-11-2007 o 23:47:38 mariusz <NO_SPAM@NO_SPAM.pl> napisał(a):

> [...]
    > Rządu, Globalnego imperium: niewolników rządzonych przez garstkę Panów i
    > kontrolowanych totalnie, rodem z Orwellowskiego "Roku 1984"...

    Te wszytskie filmy ukazują tylko w poddramatyzowany sposób odwieczną prawdę
    - plebs zawsze chodzi na wędce arystokracji, bo niby jak to miałoby być w
    drugą stronę?
    A to że teraz mamy medialną fatamorganę która kreuje rzeczywistość to
    przecież też wiadomo
    nie od wczoraj.
    Herbatka bostońska, luisiana, reichstag, northwoods itd to przecież
    klasyka gatunku,
    ale dzisiaj już nie ma takich akcji ;) Dziś wszyscy mówia to co myślą
    prosto do kamery ;)

  • 3. Data: 2007-11-09 22:15:04
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "mariusz" <NO_SPAM@NO_SPAM.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > ostatnio zobaczyłem ciekawy film dokumentalny Zeitgeist - Duch czasu. Film
    > jest podzielony na 3 części:

    Mowisz o tym filmie wg scenariusza i rezyserii utalentowanego filmowca
    Jaroslawa Niedzwieckiego vel boukuna?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2007-11-10 06:30:02

    Dnia 09-11-2007 o 23:15:04 SDD <s...@t...pl> napisał(a):

    > U?ytkownik "mariusz" <NO_SPAM@NO_SPAM.pl> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > Mowisz o tym filmie wg scenariusza i rezyserii utalentowanego filmowca
    > Jaroslawa Niedzwieckiego vel boukuna?

    prawda jest gładziutka jak mowa-trawa byłego prezia, nieprawdaż