  • 1. Data: 2007-11-08 12:20:58
    Temat: przewalutowanie kredytu a ulga odsetkowa
    Od: "Marian" <s...@c...com>

    Witam

    Czy przewalutowanie kredytu powoduje utrate ulgi odsetkowej? Wszystko w
    ramach jednego banku.
    Znalazlem interpretacje US z Warszawy z 2005 roku że nie traci się w takim
    wypadku ulgi
    (http://poradapodatkowa.pl/przewalutowanie_kredytu_m
    ieszkaniowego_spowoduje_utrate_prawa_ulgi_odsetkowej
    .html
    ) jednak ta decyzja jest wydana w 2005 roku wtedy kiedy ulga jeszcze
    obowiązywała. Teraz mam wątpliwości ponieważ kredyt zaciągnięty był w 2006
    roku czyli w czasie obowiązywania ulgi a przewalutowanie 2007 rok czyli w
    czasie kiedy takiej ulgi już nie ma. Krótko mówiąc zastanawiam się nad
    interpretacją takiego przewalutowania - czy US będzie traktował to jako nowy
    kredyt czy stary w innej walucie.

    Marian

  • 2. Data: 2007-11-08 13:32:58
    Temat: Re: przewalutowanie kredytu a ulga odsetkowa
    Od: "P.H." <l...@s...kreml.zsrr>

    Użytkownik "Marian" <s...@c...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > czasie kiedy takiej ulgi już nie ma. Krótko mówiąc zastanawiam się nad
    > interpretacją takiego przewalutowania - czy US będzie traktował to jako

    dostaniesz nową umowę z banku czy aneks do starej umowy czy nic nie
    dostaniesz??