  • 1. Data: 2007-11-08 20:15:29
    Temat: ulga odsetkowa - pytanko
    Od: jętek <h...@h...pl>

    Uprzejmie proszę o rozwianie następującej wątpliwości:

    kalendarium:
    - grudzień 2006 - zakup mieszkania i podpisanie umowy kredytowej z bankiem

    prawdopodobne podpisanie Aktu Notarialnego styczeń 2008

    Czy podpisanie AN w 2008 a nie w 2007 pozbawi mnie ulgi odsetkowej?

  • 2. Data: 2007-11-08 21:07:15
    Temat: Re: ulga odsetkowa - pytanko
    Od: "Tomek." <p...@o...pl>

    Użytkownik "jętek" <h...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > prawdopodobne podpisanie Aktu Notarialnego styczeń 2008
    >
    > Czy podpisanie AN w 2008 a nie w 2007 pozbawi mnie ulgi odsetkowej?

    nie pozbawi, liczy się data zawarcia umowy kredytowej.

    pzdr
    tomek