  • Data: 2011-01-02 12:17:11
    Temat: Co w przypadku różnic zdań Urz.Sk. w różnych miastach ?
    Od: "KrisB" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pewna instytucja rządowa przyznaje pewne stypendia. Około połowa Urz. Sk. w PL ( w
    tym Warszawa ) wydało interpretację że są one
    zwolnione z podatku dochodowego, a druga połowa wydało interpretacje dokładnie
    odwrotne.

    Na początek zapytam US czy mam płacić czy nie. Jeśli uzna że mam płacić zapytam nieco
    idealistycznie i ogólnie:
    - Jakie są drogi, sposoby i szanse na ujednolicenie płacenia lub nie tego samego
    podatku w identycznych sprawach w tym samym kraju ?

    Bo uważam że nie może być tak że UrzSkarb w tym samym kraju wg tego samego prawa
    miastu A karze płacić a miastu B już nie. A może
    się mylę ?...

    KrzysztofB