  • 1. Data: 2002-03-14 21:47:41
    Temat: Co zrobić????
    Od: "Kasia L." <k...@2...pl>

    Co zrobic z pracownikiem który dowiedziawszy sie że szykuję go do zwolnienia
    z pracy poszedł na zwolnienie?Wiem że ruszyć go na razie nie mogę! Ale
    chciałabym go jakoś ukarać bo zamiast siedziec w domu na zwolnieniu
    codziennie przesiaduje w Kwiaciarni swojej matki, po prostu tam pracuje!!Co
    można zrobic w takiej sytuacji, mozna gdzieś naskarżyć?
    Pilne~!!
    Dziekuję z góry!!
    KAsia L.
    k...@2...pl

  • 2. Data: 2002-03-14 22:18:59
    Temat: Re: Co zrobić????
    Od: "ula p." <u...@w...pl>

    Kasia L. wrote:

> [...]
    > zwolnieniu codziennie przesiaduje w Kwiaciarni swojej matki, po prostu tam
    > pracuje!!Co można zrobic w takiej sytuacji, mozna gdzieś naskarżyć?

    ZUS cię przyjmie z otwartymi rekoma :)
    i skontroluje delikwenta.

    pozdrawiam
    --
    ula p.

  • 3. Data: 2002-03-15 01:12:47
    Od: "Krzysztof-Piasecki" <k...@i...pl>

    > ZUS cię przyjmie z otwartymi rekoma :)
    > i skontroluje delikwenta.
    ale za to teraz jego gryzie sumienie, a potem może gryźć i Ciebie.
    Pozdrawiam
    Krzysztof

  • 4. Data: 2002-03-15 08:18:22
    Temat: Re: Re: Co zrobić????
    Od: s...@s...pl (Sławomir Dąbrowski)

    On Fri, 15 Mar 2002 02:12:47 +0100, "Krzysztof-Piasecki"
    <k...@i...pl> wrote:

    >ale za to teraz jego gryzie sumienie, a potem może gryźć i Ciebie.

    Rzeczywiście ZUS wziął się za to na poważnie?

    Sławomir Dąbrowski

  • 5. Data: 2002-03-15 08:26:47
    Od: "Kasia Mikołajczyk" <K...@c...pl>

    Użytkownik "Sławomir Dąbrowski" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Rzeczywiście ZUS wziął się za to na poważnie?
    > Sławomir Dąbrowski

    Spotkałam się z przypadkami wizyt osób z ZUS i ichniego lekarza w domu
    takiego delikwenta, ale tylko w przypadku, gdy "chorujący" przechorował już
    35 dni w roku... Jeżeli nie, to wybrać im się nie chciało :(
    Kasia

  • 6. Data: 2002-03-15 08:36:45
    Temat: Re: Re: Re: Co zrobić????
    Od: s...@s...pl (Sławomir Dąbrowski)

    On Fri, 15 Mar 2002 09:26:47 +0100, "Kasia Mikołajczyk"
    <K...@c...pl> wrote:

    >Spotkałam się z przypadkami wizyt osób z ZUS i ichniego lekarza w domu
    >takiego delikwenta, ale tylko w przypadku, gdy "chorujący" przechorował już
    >35 dni w roku... Jeżeli nie, to wybrać im się nie chciało :(

    Działali "racjonalnie". Do 35 dni to nie ZUS finansuje chorobowe.

    Sławomir Dąbrowski

  • 7. Data: 2002-03-15 16:08:04
    Od: "Kasia L." <k...@2...pl>

    w ZUS powiedzieli że jak do 35 dni to ich nie obchodzi zbytnio...bo to nie
    jest okres zasłkowy!!
    Zastanawaim się czy jako pracodawca moge coś napisać i włozyć do
    akt.Spotkałam sie z czymś takim jak protokół z kontroli prawidłowości
    wykorzystywania zwolnień lekarskich od pracy.Napisąłm coś takiego... ale już
    mnie to wkurza bo ja mu musze płacić za to zwolnienie wynagrodzenie za czas
    niezdolności do pracy, a on jest zadowolony i cały dzień nie ma go w
    domu!!To skandal!!Rozumiem że prawa pracownika .... ale co w takiej sytuacji
    z prawami pracodawcy?? ZUS jak ma podejrzenia wypłacając zasiłek chorobowy
    to idzie z kontrolą i jak coś nie tak to ma prawo wstrzymać zasiłek, a
    pracodawca??
    Proszę może ktoś coś jeszcze znajdzie jakąś luczkę?? Pracownik i tak jest do
    zwolnienia i dlatego siedzi na zwolnieniu :((
    Dzięki!!
    Kasia L.

  • 8. Data: 2002-03-16 15:34:26
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    > Proszę może ktoś coś jeszcze znajdzie jakąś luczkę?? Pracownik i tak jest
    do
    > zwolnienia i dlatego siedzi na zwolnieniu :((
    > Dzięki!!

    Z pozycji bardziej laika. Idź pod tę kwiaciarnię z aparatem i przede
    wszystkim popstrykaj trochę zdjęć i może do jakiegoś sądu pracy?

    Pozdrawiam
    K. Kowalski

  • 9. Data: 2002-03-16 16:02:46
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl>

    moze inspekcja pracy?

  • 10. Data: 2002-03-16 16:17:50
    Od: pawel <u...@e...poczta.fm>

    Sat, 16 Mar 2002 16:34:26 +0100, "Krzysztof Kowalski"
    <k...@b...pl> <a6vohl$i6j$2@news.tpi.pl> napisal(a):

    >Z pozycji bardziej laika. Idź pod tę kwiaciarnię z aparatem i przede
    >wszystkim popstrykaj trochę zdjęć i może do jakiegoś sądu pracy?
    Zdjecia niestety moga sie okazac bezuzytecznym papierem, nie ma szans
    na udowodnienie, ze byly zrobione w danym dniu czy roku.
    Swego czasu w pewnym miescie straz miejska robila takie zdjecia w
    miejscach gdzie nie wolno bylo parkowac w wyznaczonych godzinach
    aparatem z datownikiem co w niczym nie pomoglo bo jak wiadomo datownik
    mozna ustawic na date/godzine jaka sie chce i nie jest to wiarygodnym
    dowodem. Dodatkowo by robic zdjecia w firmie na jej terenie itp.
    nalezy uzyskac jej zezwolenie, wiec ... watpie by sie zgodzili.
    Problem pracownik/pracodawca klasyczny. Droga obrana przez pracownika
    klasyczna i trzeba przebolec. Jezeli jeden z drugim nie potrafi sie
    dogadac to sytuacja j.w.
    Trzeba sie bylo umowic na skrocony okres wyplacic co mu sie nalezy i
    po sprawie. A tak portfel i serce boli.
    --
    pawel