  • 31. Data: 2010-09-28 08:06:40
    Temat: Re: Co zrobić by płacić niższy ZUS?
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > zusofcom
    > dochodu się nie wylicza, jak go nie mają to nie płacą:O)

    sprawdź osobiście... to się boleśnie przekonasz, że nie masz
    racji... :-)

    pozdrawiam
    s_13

  • 32. Data: 2010-09-28 08:10:59
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 28-09-2010 10:06, s_13 pisze:

    > sprawdź osobiście... to się boleśnie przekonasz, że nie masz
    > racji... :-)

    Tłumaczenie czegokolwiek sepleniącemu trollowi, który nie odróżnia
    podatków od składek i wszystko co z "us" w nazwie mu się zlewa w jedno,
    to syzyfowa praca.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 33. Data: 2010-09-28 18:05:26
    Od: "Papa 5murpfs" <komórowski@bober.pl>

    Órzytkownik "s_13" napisał :

    > sprawdź osobiście... to się boleśnie przekonasz,
    > że nie masz racji... :-)

    nie mam co sprawdzać bo jusz dawno sprawdziłęm,
    więc wytłumacz mi w czym to tfoim zdaniem nie mam racji?:O)

  • 34. Data: 2010-09-29 07:08:54
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 28-09-2010 20:05, Papa 5murpfs pisze:

    > nie mam co sprawdzać bo jusz dawno sprawdziłęm,
    > więc wytłumacz mi w czym to tfoim zdaniem nie mam racji?:O)

    Tak w skrócie? Trudno stwerdzoc w czym nie masz racji, bo bełkoczesz
    nieskładnie, seplenisz i ciężko Cię zrozumieć.
    Nie wiadomo czy mówisz o podatkach czy o składkach i czy w ogóle widzisz
    jakaś różnicę.
    A to dlatego, że pomijając ortografię (teraz jest moda wśród nieuków
    żeby lenistwo przedstawiać jako cnotę nonkonformizmu) masz też problemy
    ze składnią. I to poważne. Pierwszoklasista kleci bardziej spójne
    logicznie zdania.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 35. Data: 2010-09-29 12:12:40
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    W dniu 29.09.2010 09:08, Maddy pisze:

> [...]
    > żeby lenistwo przedstawiać jako cnotę nonkonformizmu) masz też problemy
    > ze składnią. I to poważne. Pierwszoklasista kleci bardziej spójne

    Zapomniałaś dodać ":0)" - i smerf może nie zrozumieć :)

    --
    Tomek

  • 36. Data: 2010-09-29 20:20:20
    Od: "Papa 5murpfs" <komórowski@bober.pl>

    Órzytkownik "Maddy" napisała:

> [...]
    > lenistwo przedstawiać jako cnotę nonkonformizmu) masz też problemy ze
    > składnią. I to poważne. Pierwszoklasista kleci bardziej spójne logicznie

    acha, nic nie kumasz o co chodzi, ale wcinasz się i kszyczysz że ktoś nie ma
    racji, momo tego ze tego koogś nie rozumiesz, ach te kobiety:O)