  • 11. Data: 2004-01-26 10:39:33
    Temat: Re: Częściowe odliczenie faktury
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    [...]

    > [...]
    >
    > Ale to jest nieistotne: na początek ON NIE MA FAKTURY !

    Wiesz... nie zauwazylem tego, jakos wydawalo misie ze ma ten oryginal i nie
    chce podpisac...

    Boguslaw

  • 12. Data: 2004-01-26 10:45:42
    Od: "EP" <e...@N...pl>

    ezjan.zabrze.pl...

    > Mi się wydawało że on tylko jedną pozycję (kwotę mianowicie)
    > kwestionował :), w tym zakresie nie miałem zdania i siedziałem
    > AFAIR cicho :)
    > Ale skoro NIE MA faktury (w ogóle) - to nie ma o czym pisać.
    > IMHO :)

    OK, mea culpa, nie napisałem, że po zrobieniu ksera odesłałem firmie faktury
    do ponownego wystawienia...
    Czyli rozumiem, że według Was nie mam czego odpisywać, nawet jeśli taka
    faktura rzeczywiście istnieje ?

    Pzdr
    EP