  • 1. Data: 2004-01-23 13:17:44
    Temat: umowa o dzieło - ryczałt - ile razy
    Od: "Piotr Kuliński" <a...@b...pl>

    Witam
    Ile razy można z kimś zawrzeć umowę o dzieło
    w kwocie ryczałtowej 145 ( no włąsnie ie teraz jest kwota ryczałtu)

    Głownie chodzi mi o to aby dokumenty nie trafiałt do ZU$ :-)

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-01-23 14:05:17
    Temat: Re: umowa o dzieło - ryczałt - ile razy
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Piotr Kuliński napisał:

    > Witam
    > Ile razy można z kimś zawrzeć umowę o dzieło
    > w kwocie ryczałtowej 145 ( no włąsnie ie teraz jest kwota ryczałtu)
    >
    > Głownie chodzi mi o to aby dokumenty nie trafiałt do ZU$ :-)

    Nieskończona ilość. Od UoD nie ma ZUS u (chyba że to umowa z własnym
    pracownikiem)
    Ale muszą to być naprawde umowy o dzieło ;-)

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2004-01-23 14:32:43
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > Witam
    > Ile razy można z kimś zawrzeć umowę o dzieło
    > w kwocie ryczałtowej 145 ( no włąsnie ie teraz jest kwota ryczałtu)
    > Głownie chodzi mi o to aby dokumenty nie trafiałt do ZU$ :-)

    Kurdelebele ..
    mogę się tutaj mijać z prawdą ..
    ale czy jeszcze są umowy ryczałtowy podatek ??????

    pozdrawiam
    fart

    uszu ostatnio nie myłem ale ...coś mi siem poobijało , że ni ma
    Miła Maddy sprawdz to proszę

  • 4. Data: 2004-01-23 14:59:50
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 23 Jan 2004, Piotr Kuliński wrote:

    >+ Witam
    >+ Ile razy można z kimś zawrzeć umowę o dzieło
    >+ w kwocie ryczałtowej 145

    Tak żeby umieć się wytłumaczyć że to były *oddzielne*
    umowy :]

    >+ ( no włąsnie ie teraz jest kwota ryczałtu)

    Już nie ma tego problemu: zniesiono "umowy ryczałtowe" i tyle :)
    [...ZUS...]
    Ano, cóż ci wadzi zawrzeć umowę o dzieło oddawaną etapami ? :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 5. Data: 2004-01-24 21:33:30
    Od: "Piotr Kuliński" <a...@b...pl>

    > Nieskończona ilość. Od UoD nie ma ZUS u (chyba że to umowa z własnym
    > pracownikiem)
    > Ale muszą to być naprawde umowy o dzieło ;-)

    A czy można podciągnąc pod to instalacje coraz to nowszych wersji
    oprogramnowania ????

    i np szkolenie z nowej wersji :-)