  • 1. Data: 2002-02-17 11:43:34
    Temat: Czy Rzeczpospolita wprowadza w blad???
    Od: Janusz <n...@s...please>

    Witam,

    W dodatku "Dobra Firma" do Rzeczpospolitej z dnia 12.02.2002 r.
    przeczytalem, ze do uslugowego prowadzenia podatkowej ksiegi przychodow i
    rozchodow potrzebne sa specjalne uprawnienia. Wydaje mi sie, iz w artykuje
    tym (strona F13, 3 akapit od gory - wytluszczony) pomylono pojecie "ksiegi
    podatkowe" z pojeciem "ksiegi rachunkowe". O ile wiem tylko prowadzenie
    ksiag rachynkowych wymaga specjalnych uprawnien. Uprawnienia takie nie sa
    wymagane w przypadku prowadzenia KPiR. Wydaje mi sie, iz blad ten wyniknal w
    skutek nieprawidlowej intereptacji ordynacji podatkowej.

    Czy ktos z Was moze potwierdzic moje domysly?

    Pozdrawiam,
    Janusz

  • 2. Data: 2002-02-17 15:36:48
    Temat: Odp: Czy Rzeczpospolita wprowadza w blad???
    Od: "Artur M. Brzeziński" <k...@p...onet.pl>

    Owszem. Prowadzenie kpir w ramach działalności gospodarczej to czynność
    doradztwa podatkowego i należy posiadać stosowne uprawnienia.
    Artur Brzeziński

    Użytkownik Janusz <n...@s...please> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:X...@1...117.184.19...

  • 3. Data: 2002-02-17 23:26:04
    Temat: Re: Odp: Czy Rzeczpospolita wprowadza w blad???
    Od: Adam Suchowski <a...@s...pl>

    "Artur M. Brzeziński" napisał(a):

    > Owszem. Prowadzenie kpir w ramach działalności gospodarczej to czynność
    > doradztwa podatkowego i należy posiadać stosowne uprawnienia.
    > Artur Brzeziński

    Niezupelnie! Masz racje, ze prowadzenie kpir w ramach działalności gospodarczej
    to czynność doradztwa podatkowego, ale rowniez jest to czynnosc "uslugowego
    prowadzenia ksiag rachunkowych" na ktora nalezy posiadac uprawnienia lecz ciut
    latwiejsze do zdobycia.
    Adam