  • 1. Data: 2004-11-19 16:56:56
    Temat: Czy firma niehandlowa moze cos sprzedac?
    Od: "latet" <b...@b...bla.pl>

    Witam,

    Prowadze czysto uslugową DG.
    Niczego nie produkuję, ani niczym nie handuję.

    W majątku firmy znajdują się tylko rzeczy
    potrzebne do prowadzenia moich uslug
    (fotograficznych, informatycznych),
    czyli aparat, komputer z akcesoriami.

    Jest tez trochę roznej "drobnicy" - od przysłowiowych
    segragatorow, długopisów, kalkulator, i inne
    drobne osprzęty, itp...

    Pytanie - czy mi, jako firmie - wolno sprzedać
    te przedmioty?
    No wiem, ze mozna, pytanie retoryczne.
    Wiem, ze jesli chce sprzedac, to mam wystawic
    fakturę + VAT.

    Ale chodzi mi o to - czy są jakies regulacje
    dotyczące ceny, za ktorą mialbym sprzedawać?

    Chodzi mi to taka cene, do której zadna kontrola
    by sie pozniej nie przyczepila.

    Chcialbym np. wymienic parę czesci w kompie,
    ktore kupilem za jakies tam pieniadze 2 lata temu,
    teraz warte sa smieszne grosze.
    Czy sprzedanie ich po obecnej cenie rynkowej,
    albo nawet nieco nizszej - jest dla mnie bezpieczne?

    Dzieki,

    latet