  • 1. Data: 2004-11-19 15:01:08
    Temat: ratujcie
    Od: Bogna <b...@U...neo.USUN.pl>

    Prosze o informację, czy importując usługi faktury od zagranicznego
    kontrahenta takze sa zwolnione z obowiazku posiadania podpisów nabywcy i
    sprzedawcy? I jeszcze dwie kwestie:
    1. czy muszę otrzymać tą fakturę pocztą czy może być otrzymana mailem i
    wydrukowana przeze mnie (zaksięgowana w dacie wystawienia faktury? a
    może w dacie dokonania płatności jesli czasami pieniadze de facto
    schodza z konta z opóznieniem)
    2. jeśli zamawiam te usługi przez internet i płace karta przez internet
    (usługa tez jest realizowana w internecie) to czy musze fakture
    otrzymana od kontrahenta zagranicznego wyrazona w dolarach przeliczyć na
    złotówki wg sredniego kursu NBP skoro pieniadze schodzą z konta
    złotówkowego i wiem dokładnie w złotówkach ile zaopłacilam (bank
    dokonuje odpowiedniego przeliczenia i tak naprawde w rzeczywistosci nie
    kupuje zadnych walut ... no moze przez sekunde ktora trwa przeliczanie
    wartosci ... no ale moze to wazne ...)

    jak to wyglada w vacie a jak w dochodowce ....

    Wielkie dzieki za jakakolwiek podpowiedz
    Bogusia