  • 1. Data: 2007-12-02 18:32:08
    Temat: Czy jest podatek od parku i obiektu zabytkowego w czasie remontu?
    Od: s...@a...com

    Czy jest podatek od parku i obiektu zabytkowego w czasie remontu?
    Czy jest jakikolwiek podatek jesli nie ma dzialnosci gospodarczej bo
    to sa nadal gruzy? Ja taki nakaz podatku dostalem od Gminy. Co robic?

  • 2. Data: 2007-12-03 16:41:22
    Od: Garvey <g...@g...pl>

    s...@a...com pisze:
    > Czy jest podatek od parku i obiektu zabytkowego w czasie remontu?
    > Czy jest jakikolwiek podatek jesli nie ma dzialnosci gospodarczej bo
    > to sa nadal gruzy? Ja taki nakaz podatku dostalem od Gminy. Co robic?

    zaplacic? :P

    co roku placimy gminie podatek za mieszkanie, budynki gospodarcze i
    posiadana ziemie

    mozesz ewentualnie zglosic poprawki (np byl budynek ktorego juz nie ma)