  • 1. Data: 2006-04-05 12:50:46
    Temat: Czy kończąc teraz działalność gospodarczą muszę złożyć PIT-5 ?
    Od: "barysza" <b...@p...onet.pl>

    Czy wystarczy w zeznaniu rocznym za 2006

    Pozdrawiam
    barysza

  • 2. Data: 2006-04-06 08:12:28
    Od: "Graszka" <g...@w...pl>

    Użytkownik "barysza" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy wystarczy w zeznaniu rocznym za 2006
    >
    > Pozdrawiam
    > barysza
    Nie mamy danych, aby ci odpowiedzieć.
    Bo, po pierwsze - jeśli masz podatek do zapłacenia, to składasz.
    Bo, po drugie - jeśli masz remanent likwidacyjny, to jest on załącznikiem do
    PIT-5.
    Ale nie wiemy w jakiej sytuacji kończysz dg.
    Graszka

  • 3. Data: 2006-04-06 15:45:02
    Od: "barysza" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    do
    > PIT-5.
    > Ale nie wiemy w jakiej sytuacji kończysz dg.

    PIT-5 należy złożyć jeżeli osiągnie się określony pułap dochodu.
    Nie osiągnąłem tego pułapu a remanent likwidacyjny jest zerowy (usługi).
    barysza