  • 1. Data: 2002-07-04 23:12:47
    Temat: Czy ktoś wygrał z ZUS-em?
    Od: "Krzysztof J" <k...@h...com>

    Chodzi o nieprzelewanie składek z OFE.
    Od 3 lat stan konta 0 (zero).
    Podobno ZUS musi przelać zaległe składki z odsetkami.
    Tylko jakimi, ustawowymi?
    Rok temu dałem pismo z prośbą o wyjaśnienie i nic.
    Jak wymusić na ZUS-ie rozpoczęcie przelewania skladek?
    Pozdrawiam
    Krzysiek

  • 2. Data: 2002-07-05 07:19:51
    Temat: Re: Czy ktoś wygrał z ZUS-em?
    Od: "Graszka" <g...@w...pl>

    Użytkownik Krzysztof J <k...@h...com> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:ag2l5r$4of$...@d...rozanka.wroc.pl...
> [...]
    > Tylko jakimi, ustawowymi?
    > Rok temu dałem pismo z prośbą o wyjaśnienie i nic.
    > Jak wymusić na ZUS-ie rozpoczęcie przelewania skladek?

    Pewnie generalnie winien jest bałagan w ZUS-ie (szeroko rozumiany). Jednak
    czasem to nasza wina. Ja akurat zrobiłam tzw. czeski błąd w deklaracji
    zgłoszeniowej (dotyczący NIP-u). Od czasu złożenia korekty dot. NIP-u
    wszystkie późniejsze składki są przelewane regularnie.
    Natomiast te zaległe niestety nadal gdzieś "wiszą". Podobno w najbliższym
    czasie ZUS zaczyna wdrażać nowy system, który ma spowodować uporządkowanie
    tego bałaganu. Oby!
    Pozdrawiam, Graszka.

  • 3. Data: 2002-07-08 08:54:45
    Od: Krzysztof Bajorek <k...@f...polbox.pl>

    Witam.
    Ja tez mam problem z ZUS-em ale mniejszego klaibru- ostania skladke nie
    przelano w odpowiedniej wysokosci - tylko 17,37 zl zamiast 248,2 zl
    i b?dz tu madry czlowieku dalczego . Wszytskie poprzednie skladki
    przechodzily w odpowiedniej wysokosci.
    moze ktos to wylumaczy .

    pozdr
    KB