  • 1. Data: 2007-11-09 20:24:06
    Temat: ZUS wpłata z ror
    Od: "dropzone" <d...@N...gazeta.pl>

    Witam!
    Czy prowadząc jednoosobową DG mogę wpłacać na ZUS z ROR-u czy muszę zawsze z
    konta firmowego?

    Dzięki.

    --
    dropzone

  • 2. Data: 2007-11-09 20:57:02
    Temat: Re: ZUS wpłata z ror
    Od: <s...@a...pl>

    > Czy prowadząc jednoosobową DG mogę wpłacać na ZUS z ROR-u czy muszę
    > zawsze z konta firmowego?

    Za siebie możesz i z ROR.
    Podobnie z PIT i VAT - oczywiscie też tylko swoje :)

  • 3. Data: 2007-11-09 21:42:50
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik <s...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Za siebie możesz i z ROR.
    > Podobnie z PIT i VAT - oczywiscie też tylko swoje :)

    Czasem sie to tylko moze nei oplacac - jak w mBanku na przyklad :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2007-11-09 22:14:56
    Od: "dropzone" <d...@N...gazeta.pl>

  • 5. Data: 2007-11-10 08:28:45
    Od: <s...@a...pl>

    > Czasem sie to tylko moze nei oplacac - jak w mBanku na przyklad :)

    Czasami jak rozmawiam ze znajomymi i mówię,że za żadne przelewy nie płacę -
    jedynie za token rocznie - to oni mówią że to niemożliwe :)
    --
    VW Bank